limbos

awesome weekend

Kategori: Allmänt

okej jag varnar er redan nu, detta inlägget kommer bli långt! * LEEER * HIHI
 
 
Helgen har verkligen varit grym!!! I fredags var vi ju på fotbolls träning, stor handlade och lagade tacos. Charlie verkligen ääälskar att kolla på sina brossor. Typ lika fast i blicken som när jag kollar "how to lose a guy in 10 days"...
 
 
Lite senare på kvällen kom Mikaela med VIN och FIREBALLS till lägenheten och ja det slutade med utgång.... HEHE! Mikaela är en kompis till både Flisan och Maggan. Vi mötte upp några killar vid 1, halv 2 och sen rockade vi till hmm taxin var utanför oss 6 så kom väl i säng vid 20 över 7 typ.. SKITBRA eftersom charlie vaknar den tiden ungefär... ajja hann sova 2h iallafall! 
 
 
Okej nu VARNAR jag er innan så ni inte får värsta chocken.. Denna bilden är brutalt ful. Ja där finns inte mer att säga än att den är BRUTALT FUL (på mig iaf). TILL MITT FÖRSVAR har jag att jag inte hann duscha, hade 5 min att sminka mig på.. Ni förstår eller hur? 
 
 
(Bilden är från Hells så det är runt 5 på natten..) Ja vad säger man? Bättre lycka nästa gång typ..
 
På lördagen åkte vi till Maggan och Monas bloggträff i Friibergs. GUD VAD FINT DÄR VA! Grymt väder på köpet också. Jag slänger upp massa bilder så förstår ni.
 
 
När vi kom dit fick vi den godaste cesar salladen jag ätit.
 
 
Vi verkligen lapade sol och njöt till tusen!
Tristan hade klätt upp sig i skjorta
 
 
 
Utsikten 
 
 
Lilleman
 
 
THE SUPER NANNYS
 
 
Pyret var i himmelen med alla som ville klämma på henne och fota! Vi sprang en runda mot sjön också, kolla så stor hon blivit!!!
 
 
 
 
 
Blir man inte lycklig när man ser dom här bilderna? :D Svårt att sluta lee!
 
 
 
 
 
Killarna fick bada också!
 
 
Sen åkte vi ut till Sigtuna och passade Flisans mosters dotter Evelyn. En lugn kväll var det vi behövde FOR SURE. Sov hos Flisan (hennes mamma blir öööööverlycklig), pyret busade super mycket med Nisse (flisans smått överviktiga springer spaniel) hahah OCH vi fick sovmorgon, SÅ SKÖNT!
 
Söndagen har vi mest städat och myst m killarna.
Vem tror ni är sugna på sushi idag???? 
 
 
 
YES DET VAR VI DE VA! 
 
PUSSSSSSS
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: