limbos

godkväll limbo lovers! ;)

Kategori: Allmänt

Det har varit full fräs på mig och charlie! Vi har gått hela stan runt, hälsat på Filip, Fikat m Flisan och Lisa, handlat mat, ätit sinnes kvällsmat och gått en kvällsrunda.. Perfekt torsdag faktiskt!
 
Pratade med mamma innan och hon sa att charlie alltid är så glad och go. Här har ni bildbevis på att även lille Charlie kan bli sur som en citron ibland! 
 
 
 
 
Nä men det är en ny sak han börjat med. När han äter mat (som idag korvstroganoff, jaaa delad i mini bitar) så mellan tuggurna ska han trycka in NAPPEN??!! och suga sen äta igen? I don't get it. Tar bara lång tid och blir ju äckligt på nappen. Men ja, när jag gömmer den resulterar det till en sur-charlie!
 
Här är en bättre bild på mina ögonbryn btw. Är dom ok mamma? ;)
 
 
(pussmun lina)
 
Väl i ordning drog vi ner på stan. Kolla flisans väst, är den inte uuuunderbar???!!!
 
 
Jag vill också haaa, * BLINK BLINK *
 
 
Kan säga att det var rätt svettigt att lyckas få ner dom här vilddjuren till stan. Jag skulle såklart gå så ja, får skylla mig själv. Som tur blev charlie på sitt vanlig humör igen men pyret var riktigt jobbig... Jäkla hund
 
 
 
Nu har vi precis käkat massa god mat på ett ställe som ligger 200 m från oss. Det var verkligen galet gott!  
 
 
Nej nu ska jag dejta kudden. Är slut i rutan!
 
PUSS OCH GODNATTT!!!!!
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Riktigt snygga faktiskt!! tack för bildbeviset, annars är han ju inte normal. PUUsss

    2012-10-12 | 11:31:39

Kommentera inlägget här: