limbos

hej alla knorrar bakom skärmen!

Kategori: Allmänt

Hur mår ni idag?
 
Antar att det är lördag morgon för många, har ni sovit gott? :) 
 
Jag ligger i sängen, har en snarkande gris bredvid mig (inte pyret den här gången, utan flisan ;)). Min lill syrra! Vi har sett The Vow, typ 4:de gången för mig nu. Och konstigt nog tyckte jag mycket bättre om den nu igen än vad jag kommer ihåg att jag tyckte sist (3:de och 4:de gången då). Jag älskar Leo. Blir kär i honom genom filmen :)
 
Idag har det varit fullt ös. Filip väckte mig 06,50, sen var lill plutten igång till 11 då mumin bytte av mig och jag körde till maggans inspelning. 
Det blir lite projektigt när man har en 4 mån valp och 11 mån bebis på samma gång i en LÄGENHET, går liksom inte att bara släppa ut i trädgården.. Typ när pyret måste ner och kissa snabbt, då måste alla charlies ute kläder på och få ner båda två plus vagnen är fan svettigt. Så idag tog jag bärselen. Fan vad smidigt!!!! Och kul för charlie! Hahah kolla så glad han blev
 
 
Haha han kör några sköna moves, ni vet vilka jag menar!!!
 
 
När jag kom till maggan sen så åt vi lunch med hela gänget, måste säga att alla är verkligen super trevliga och roliga! Och Maggan var GRYM! Jävlar vad hon kan köra igång om hon vill ;) Var super coolt att se hur man gör när man spelar in. Vilken jäkla tid man lägger på 1-3 min reklamfilm liksom, hade jag aldrig kunnat tänka mig..
 
Här sitter hon i sminket
 
 
Kan inte säga något såklart men säger bara KOLLA REKLAMEN PÅ TV4 OM CA 2-3 VECKOR! Kommer va aaaawesome!
 
Ikväll kommer det nog inte hända mkt mer. Imorgon åker både maggan och filip så har lille charlie själv då! Juste Anna-Lena skrev att hon var i Sthlm så möter nog upp henne och tar en lunch imorgon :) Nej nu skiter jag i detta, min kropp vill soooovaaaaa!
 
Pussss och godnatt
 

Kommentarer

  • Lina säger:

    Haha, sån mamma med unge på magen!

    2012-10-13 | 13:39:54

Kommentera inlägget här: