limbos

hej

Kategori: Allmänt

 
 
Känner mig lite tjatig men shit vad tiden går fort. Var tog denna veckan vägen?? 
Helgen har varit väldigt lugn. Maggan har varit borta och Filip har varit hemma en natt så det har varit mycket charlie och mindre sömn :) 
 
Vi har iaf haft supermysig lördag där vi fikade och mös hela dagen PLUS att jag fick träffa min fina kusin och hennes kille samt Anna-Lena :) Igår storstädade jag och flisan sen blev det brunch på Berns (fetton) och sen bio och middag. Jag slänger upp lite bilder nu. Är lite i en annan värld, kollade nyss på första nya avsnittet av Vampire Diaries så har gråtit hehe och är lite skärrad. Vilken jävla fantasi folk kan ha. Men grymt bra ;) 
 
Var inne i salongen och kollade lite bilar!
 
 
Åt frukost på Systrarna Volontere
 
 
 
 
 
Gick en runda på djurgården
 
 
Brunch på Berns
 
 
 
 
Sinnes kak bord...
 
 
 
Nej nu har Charlie vaknat, jag har ätit min goda frukost! Ska trycka i honom lite lunch, sen ska vi ner på stan :) 
 
Laaater!
 
 
 

Kommentarer

  • Annalena Petersen säger:

    Bra bild Linn! Det var jätteroligt att ses även om det inte blev så länge denna gång. Elverket levererade. jag var inte ens hungrig på kvällen när vi väl var tillbaka i Linköping. Ha det bäst och hälsa alla. Kram

    2012-10-15 | 14:26:48
  • Anonym säger:

    Ha ha ha, ser nästan ut som brunchen i Nybrostrand!!

    2012-10-15 | 20:37:39

Kommentera inlägget här: