limbos

Limbo Bimbo is back!

Kategori: Allmänt

Weeehhow jag är tillbakaaaa (alla suckar hehe)!!!!! 
 
Alla ni som känner mig vet ju att jag flyttade till Sthlm igår. Ystad har varit bra men nu vill jag på nya äventyr!
Och såååklart ska jag uppdatera er om vad jag sysslar med :)
 
6h i bilen var rena helvetet kan jag säga MEN när vägarna blev fyr-filiga och det var bilar överallt även klockan 9 på kvällen så fick jag värsta glädje ruset! STORSTAD! Såååå himla skönt! Det kändes som jag var i staterna igen, och då går jag igång ;) hehe.. Jag har saknat det om man säger så.
 
Rummet är helt underbart, ser ut som det är jag själv som valt inredning och färger (vitt, beige, brunt och guld, känner ni igen va?)! Sov som en princessa inatt också så det kan inte bli bättre :) Har inte fixat mobil så har inga bilder än men snaaaaart så har nog lille Linn löst det också! 
 
Nu på morgonen har vi bara myst, Charlie är underbar, vill pussa ihjäl honom! Och lille knorren är också här såklart! Jag och Maggan har en vecka nu som kommer va ganska lugn (så jag lär mig allt) sen nästa vecka smäller det, då är det FULL RULLE! Nej Ska ta mig en dusch nu för jag STINKER! 
Vi hörs senare, Pusssspuuuussssssss
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • MOM AND DAD säger:

    TAKE IT EASY.......... AND EASE IN TO IT!!!

    2012-10-01 | 22:10:18

Kommentera inlägget här: