limbos

monday has come

Kategori: Allmänt

Jahapp då var det måndag igen. Nu är det en vecka sedan jag flyttade upp hit. Tiden springer verkligen iväg. Idag ska jag skaffa gym kort och antagligen gå på mitt första pass imorgon, weehow. Jag gillar verkligen mitt jobb. Att hänga med denna knorren i storstaden! 
 
 
okej nu kan ni ju gissa hur mycket sushi vi käkade igår hehe... Filip tog mig, Felica och Charlie på söndags middag på Berns. PRECIS vad vi behövde! Lunch klockan 5 :) Dom har bara aseatisk mat, GUDOMLIG MAT
 
 
 
Var är lampan charlie?????
- dääääääääääär!
 
 
Efter dumplings till förrätt, 17 bitar sushi (ganska mäktiga rullar) var jag mer än nöjd kan jag säga. MUUMS
 
 
Nej dags att komma igång, hörs sen!!!!
 
PUSSSSSSS LIMBOOOW
 
 
 

Kommentarer

  • Lina säger:

    Det stavas asiatiskt! Lär du dig inget i Stockholm?

    2012-10-08 | 21:21:23
  • limbo_bimbo säger:

    sorry gumman <3<3<33<3<3<3333<33<3<33333

    2012-10-09 | 00:09:50

Kommentera inlägget här: