limbos

Shopping, sightseeing och sigtuna

Kategori: Allmänt

Ja det är det vi har gjort! Jag och Maggan har varit på lite sightseeing och shopping! Och ätit massa maaaat såklart hehe.. Helt seriöst nu (säger redan nu sorry mamma) men Maggan är BÄST på att laga god mat! MMMM gissa vem som kommer bli tjoooock!!!! ;) 
 
 
 
Nu hittar jag till Brommas galleria och ett outlet hehe ;)
 
 
Ett par nya Boots
 
 
Söt topp
 
 
SUSSSSIII SÅKLAAART
 
 
Igårkväll åkte jag och Flisan ut till hennes hus i Sigtuna. Sååå himla mysigt och fint där är. Vi gymmade, åt en sallad och satt och snackade m flisans bror enda in på natten! Hennes mamma är fantastisk btw och hennes bror är ganska snygg hehe... Huset påminner lite om Ola och Carinas hus, super mysigt! Och mamma, flisans mamma påminner rätt mycket om dig, sjuuuukt intresserad av våra liv, killar och kläder :) 
 
Nu är jag inne i stan igen, Charlie har precis vaknat, jag ska trycka i mig lunch sen är det fotboll m Lance och hämta Tristan på skolan så fulla muggar!!!! Maggan ska ju ha sin läsarträff nu i helgen så hon åker i eftermiddag!
 
PUSSSSSS PÅ ER!!!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: