limbos

ta-hand-om-mig-själv-dag

Kategori: Allmänt

Härlig morgonstund med mys och lite läsning.
 
 
Jag tycker inte att boken är särskilt kul längre. Den är ju bra om man vill lära känna Bingo och veta alla hans äventyr men ja, jag gillar när det finns en röd tråd i boken, som i en film. Ni vet när man går in i en annan persons liv. Här hoppar vi från Carolina Gynning till Katrin osvosv. Olika kapitell med helt olika handlingar. 
 
Mumin kom klockan 1 och då mötte jag upp flisan och köpte ögonbryns färg och ögonfrans färg!!!! Wihow!
Sen tog vi en powerwalk på 1 h 15 min typ, har ingen aning om vart vi var men väldigt vackert iaf!
 
 
 
 
 
lite solning på kvällen, korvstroganoff (gissa om jag vart glaaad!!!) sen åkte maggan å fille på dejt ;)
 
 
Kvällsdopp m brossorna
 
 
 
och resultatet på färgning av bryn och fransar 
 
 
Vet inte varför jag är rosa som en griiiis i nyllet (NEEEJ jag har INTE brännt mig)! Ni får en bättre bild imorgon!!!
 
Nu sitter jag med en kopp tee och kollar på pyret som snarkar bredvid mig. Juste, klämmde lite i munnen på henne innan och kände at hennes "vampyr tand" var skitlös. Hon kommer tappa den vilken dag som helst.. Äntligen bli av med dom sylvassa gaddarna!
 
Nej nu signar jag ut! Nattipussss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: