limbos

tjoohoooo

Kategori: Allmänt

Hur är läget med er?
 
Igår em kom killarna hem och vi var på fotbolls träning, handla regnkläder, sånglektion osvosv! Nu är dom i skolan och jag har bara myst med Charlie. Juste, jag har bytt mina första blöjor, snyyggt va?! ;)
Min lill syrra Felica kom igår också förresten, WIHOW the dream team is back!! heheheee.. 
 
Jag tycker (änså länge) att det är suuuper mysigt med lilla charlie, han är verkligen världens gooaste!
 
 
SLUTA FOTA MIIIIIIG
 
 
Ska väl fixa ordning mig lite nu, han sover middag nu mellan 11-1 typ så då har man lite tid för sig själv :) Idag ska vi käka lunch nere i ngn galleria, sen är det fotbolls träning för killarna och ikväll tänkte jag och flisan gå på lite pass.. TYVÄRRRR ligger ju inte här ngt Actic runt hörnet men SATS gör så får bli det!  
suuuger som sagt att jag inte har ngn iphone så har typ inga bilder, aaarh! Hoppas Roberto fixar imorgon ;) 
 
Har en bild på rummet som jag tagit btw, såhär bor jaaaag
 
 
Var på Tristan och Lances skola igår och hämtade dom och sånt, den verkade super bra! Det enda jag fick lite fnatt på var dryga östermalmstanter! Barnen var otroligt artiga och gulliga men när man går på gatan så kan man få blickar som DÖDAR bara för man inte har hunden i koppel??? Folk verkligen stirrar och SUCKAR....... Jag ler och säger hej hahahaha jävla idiot!
 
GTG  (GOT TO GOOOOOOO)
 
PUSSSKALAS
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: