limbos

tro det eller ej (rörigt inlägg)

Kategori: Allmänt

MEN jag har åkt BUSS, två dagar i rad! Finns det helt seriöst???
 
 
Håll i hatten för nu kommer jag fan HYLLA kommunal trafiken! Det är så jäkla smidigt här. PLUS att har man barnvagn så åker man gratis! Jiow!
Dessutom går dom typ var 3dje minut, folk luktar inte som uteliggare (som i USA) och ja det är faktiskt riktigt skönt och mysigt..
 
Igår gjorde vi massor, vi var i vasaparken och spelade fotboll, sen satt vi och fikade på espresso house och mös, kollade film, sov lite.. hehe! Sen stack jag, Flisan och Charlie ut på stan, jag hittade ett par boots, en tröja, en IPHONEEEEEEEE wihoooowwwwwwwww, jag är så lycklig igen! 
 
JAAA vi är två mongon med dubbelhakor!
 
Ett par nya vinter dojjor
 
 
INDIAN-LINN är igång igen hehe... Men fan vad snygga och sköna dom är, I'm in love!
 
På kvällskvisten färgade vi Flisans hår och då menar jag ALLT hår haha
 
 
Fast när hon hade haft det i armhålorna i typ 5 min blev hon helt svart (freeesch)! MEN håret på knoppen blev awesome!!! :) 
 
Kolla på lilla knorren, är han inte föör goo?? Helt tyst i typ 3h medans vi var på stan,
 
 
 
Ja nu blir det jävligt rörigt men så är det ibland, måste ju berätta att jag och flisan var och tränade i förrgår på SATS, shhiiiit vad vi svettades! och MUMS vad många snygga killar hihihi.... Jag stormtrivs ;) 
 
 
Idag är det Kanelbullensdag så kommer tjocka mig, sen ska vi bära upp massa saker på vinden, det blir ju som träning, eller hur?? ;) 
 
En godmorgon KRAM från osssss! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: