limbos

whalla habbibbi

Kategori: Allmänt

jag är så jäääkla irriterad egentligen på denna jävla bloggen!!!! För IGÅR natt gjorde jag ett jätteroligt inlägg (tyckte jag själv iaf;)) och ja helt plötsligt vart allt borta..... FML!!!
 
Ajja here we go again! Jag är ett sånt jäkla smartass. Jag var supernöjd med min packning när jag körde från lilla ystad tills jag kommer till malmö och kommer på att jag har glömt ALLA mina underkläder i huset....
Så nu har överlevar-Linn levt på 3 trosor på en vecka. Har gått super bra! Bara att vända ut och in på dom ju! Och efter gymet har det varit lite snuskigt men sånt man får ta va! Tänk på mig Lina nu nere i Asien (stavade jag det rätt?? ;) ) när du får vända ut och in ;) 
 
Nej men nu har dom finally hittat tillbaka, tack mamma!!!! :) 
 
 
PS nu ser ni adressen om ni vill skicka några överraskningar eller så ;) 
 
 
 
Har fotat lite mer på rummet så ni kan få se hur det ser ut :) Vill ni se mer av lägenheten btw???
 
 
 
 
kolla heeesteeeen
 
 
 
Jaaa fint va????
 
Idag har jag inte gjort mycket direkt.. Hämtat Tristan på skolan, Sprungit på maggans löpband och kört ett core pass, kollat Taken 2 på bio m Tristan och Flisan.. Ja, sjukt intressant va???
OCH JUSTE jag har börjat läsa Bingos bok. Helt störd. Men sjukt underhållande och lätt läst. Idag skrattade jag till jag fick tårar i ögonen... Jag är ifs ganska lättroad
 
 
Imorgon kommer MUMIN MAMMAN så ska passa på att smita ut på stan en sväng :) SOOOO LOOOONG
 
Stor natti kram från oss allla :) 
 

Kommentarer

  • Finaste linaste lina säger:

    Wej! Ska ha miljoner trosor med mig!!!!

    2012-10-10 | 09:14:57

Kommentera inlägget här: